Skip to main content
If you continue browsing this website, you agree to our policies:
  • Nutzungsbedingungen
  • Datenschutzerklärung
  • Erklärung zur Barrierefreiheit
Continue
x
Lernplattform von studiumdigitale
  • Request course
  • English ‎(en)‎
    Deutsch ‎(de)‎ English ‎(en)‎
You are currently using guest access (Log in)

Fanficforum Frankfurt

  1. Home
  2. Courses
  3. Fachbereich 10
  4. WiSe 23/24
  5. F5
  6. 17.12.2024 - Porn Studies: Women and m/m slash fic...
  7. Reasons to Hate Draco Malfoy (Harry Potter fanfic)

Reasons to Hate Draco Malfoy (Harry Potter fanfic)

Completion requirements
Click on Reasons to Hate Draco Malfoy (Harry Potter fanfic) to open the resource.
◄ End Notes
Neville, Lucy. Girls Who Like Boys Who Like Boys.(excerpt) ►

Blocks

Skip Navigation

Navigation

  • Home

    • Site pages

      • My courses

      • Tags

      • ForumNachrichten der Website

    • My courses

    • Courses

      • Fachbereich 10

        • SoSe 25

        • WiSe 24/25

        • SoSe 24

        • WiSe 23/24

          • WSI Block

          • Freud: Die Traumdeutung

          • Writing Workshop: Lyrics and Stories

          • Tutorial NELK

          • Institutsringvorlesung: Epoche machen!

          • Refugee Lit

          • Gender and Genre

          • African Road Novel

          • NELK Intro 23/24

          • Pseudologien

          • In/Visibilities

          • F5

            • General

            • 24.06.2025 - Kinks & Limits. Fanfic, fetish an...

            • 10.06.2025 - Körper, Geschlecht und Eiskunstlauf

            • 27.05.2025 - Sport und Männlichkeit

            • 13.05.25 - Race(bending)

            • 11.02.2025 Idols - Fans, parasoziale Beziehungen &...

            • 14.01.2025 - The Relevance of Space in Fanfiction

            • 17.12.2024 - Porn Studies: Women and m/m slash fic...

              • URLReasons to Hate Draco Malfoy (Harry Potter fanfic)

              • FileNeville, Lucy. Girls Who Like Boys Who Like Boys.(excerpt)

              • PageEnd Notes

            • 03.12.2024 - Twilight & Rape Culture

            • 19.11.2024 - Trauma, Intimität, Lyrik

            • 05.11.2024 - Familie (schon wieder). Fanfic in der...

            • 10.09.2024 - Reparative Reading. Fixing what we pr...

            • 16.07.2024 - Liebe & Beziehungen

            • 02.07.2024 - Found Family 2.0

            • 18.06.2024 - Found Family

            • 04.06.2024 - Chinese Fanfiction

            • 21.05.2024 - Kanon & Identität. Über wen lesen...

            • 07.05.2024 - Self-Inserts. The Story of Me

            • 26.03.2024 - Affect. What is the role of emotion i...

            • 27.02.2024 Crossover (EN)

            • 06.02.2024 Consent 2.0

            • 09.01.2024 Yes means yes? Consent in Fanfic

            • 28.11.2023 Race & Reader-Inserts. Inwiefern re...

            • 14.11.2023 - Fix-its. Was wird hier eigentlich rep...

            • 31.10.2023 - Intertextualität. Alles geklaut oder ...

            • 17.10.2023 - Next Chapter. Wie geht's weiter?

            • 25.04.2023 - Author's Note. Worum geht's bei F5?

            • 09.05.2023 - Adaptionstheorie. Was ist das für 1 T...

            • 23.05.2023 - Geschlecht. Wann ist 1 Mann 1 Mann?

            • 30.05.2023 - RPF. How real is the person in Real P...

            • 20.06.2023 - Nostalgie. Welche Rolle spielt die Ve...

            • 04.07.2023 - Paratext. Leben des Autors?

            • 11.07.2023 - Kolloquium. Wie schreibe ich eine Hau...

            • 25.07.2023 - Barbie & Gender oder Adaptionsebenen

            • 08.08.2023 - msting auf Animexx

        • SoSe 23

        • WiSe 22/23

        • SoSe 22

        • WiSe 21/22

        • SoSe 21

        • WiSe 20/21

        • SoSe 20

        • Lehrmaterialien Englischdidaktik

        • STEP WiSe 25/26

        • WHA-Kolloquium

        • Spielfilme

        • Kritisches Lesen

        • Bilderbücher

        • WABE

        • Sprechstunde

        • WHA_Literaturdidaktik

        • DL&LKD

        • Mithode_Vorl

      • Fachbereich 1

      • Fachbereich 2

      • Fachbereich 3

      • Fachbereich 4

      • Fachbereich 5

      • Fachbereich 6

      • Fachbereich 7

      • Fachbereich 8

      • Fachbereich 9

      • Fachbereich 11

      • Fachbereich 12

      • Fachbereich 13

      • Fachbereich 14

      • Fachbereich 15

      • Fachbereich 16

      • Akademie für Bildungsforschung und Lehrkräftebildu...

      • Digital Teaching and Learning Lab (DigiTeLL)

      • Interdisziplinäres Kolleg Hochschuldidaktik (IKH)

      • Internationales Studienzentrum

      • Universitätsbibliothek

      • WoMepS

      • Verschiedenes

      • Kursvorlagen

      • studiumdigitale

Supplementary blocks

You are currently using guest access (Log in)
F5
  • Request course
  • English ‎(en)‎
    • Deutsch ‎(de)‎
    • English ‎(en)‎
Data retention summary
Terms of use, privacy, accessibility
Get the mobile app