Skip to main content
{mlang de}Barrieren melden{mlang} {mlang en}Report barriers{mlang}
If you continue browsing this website, you agree to our policies:
  • Nutzungsbedingungen
  • Datenschutzerklärung
  • Erklärung zur Barrierefreiheit
Continue
x
Moodle-GU
  • Home
  • Calendar
  • My dashboard
  • Courses
    My courses Search courses Course overview Request course
  • More
English ‎(en)‎
Deutsch ‎(de)‎ English ‎(en)‎
You are currently using guest access
Log in
Moodle-GU
Home Calendar My dashboard Courses Collapse Expand
My courses Search courses Course overview Request course
Expand all Collapse all
  1. WS 21/22: Einführung in die Verkehrs- und Mobilitätsforschung
  2. 9 Automobilität & Abschlusssitzung
  3. Übungsaufgabe zur Abschlussitzung

Übungsaufgabe zur Abschlussitzung

Completion requirements
Due: Friday, 11 February 2022, 5:09 PM

Bitte bereiten Sie nachfolgende drei Texte zur Abschlussitzung am 14.2.22 vor, indem Sie alle drei Texte gelesen haben und einen Text vertiefend vorbereiten (so dass Sie die wesentlichen Inhalte wiedergeben können).

Schriftlich müssen Sie nichts vorab abgegeben - außer den Autor / die Autorin des Textes, den Sie vertiefend vorbereitet haben (bitte bis 11.2.22, 17.00hr, hochladen).

Hier die Texte, sie liegen alle im Literaturordner als pdf:

Geels, F. W., 2012. A socio-technical analysis of low-carbon transitions: introducing the multi-level perspective into transport studies. Journal of Transport Geography 24, 471–482. 10.1016/j.jtrangeo.2012.01.021 .

Manderscheid, K., 2014. Formierung und Wandel hegemonialer Mobilitätsdispositive. Automobile Subjekte und urbane Nomaden. Zeitschrift für Diskursforschung 2 (1), 5–31.

Sheller, M., Urry, J., 2006. The new mobilities paradigm. Environ Plann A 38 (2), 207–226. 10.1068/a37268 .


First steps
Info for students
Info for teachers
Report barriers
You are currently using guest access (Log in)
Data retention summary
Terms of use, privacy, accessibility
Get the mobile app
Powered by Moodle
Report barriers First steps Info for students Info for teachers